lørdag 21. april 2012

LOMMEBØKER

Siden en sliter med så altfor mye penger,spesielt nå i mai,er det godt å ha rikelig med lommebøker å ha valutaen i:-()Den blå var den første eg sydde,brukte den vatten som var anbefalt i Bente N.Malm  sitt mønster.Lommeboken ble stiv og god den,men synest det ble noe "bale" å sy på lukkekanten med alle disse lagene.Den grå,ville eg se hvordan  tok seg ut i orginalstoffet,lukkekanten er et annet,men her har eg bare brukt platevatt.Eg har quiltet litt på mine,og da blir de noe fastere.Lommebøkene fungerer som bare det,med og uten money,passelig store,og greie å sy!





God treningsprosjekt til å sy i glidlåser!Nå er ikke det så avskrekkende som det var før,ok!

1 kommentar:

  1. Kjekke lommebøker! Om du skulle gå tom for norsk valuta, kan du jo ha ei lommebok for euro og også for andre valutaer!
    God søndag!

    SvarSlett