torsdag 11. april 2013

BADEROMSPYNT/SYROMSOPPBEVARING





Så rask med et mønster,og så ferdig har eg aldri vore før.Fekk det inn sist fredag til butikk,men noe masseproduksjon av disse boksene tror eg ikke det blir."Baderomspynt"av Bente Nysæther Malm,men dere ser vel hva eg har tenkt å bruke boksene til,som egentlig skal være en boks.Dette er den lille boksen,og med den store trekt over den lille får eg plass til to doruller med lokk.Fin på badekarskanten ved toalettet om en har det.Med tid og stunder skal eg lage et lokk --bunn til den store boksen,så har eg komplett boks der også.Eg skråskjærte ikke lukkekanten til bunn-lokk,sydde den på vanlig måte,og innsiden av lukkekanten sydde eg tråklesting med bjørnetråd og strammet til.Helt grett,slapp håndsøm i den stive og harde vatten.
Bra å ha mange arbeider under arbeid,så blir det ikke så kjedelig,arbeidsituasjon blir det lett stress!

1 kommentar:

  1. Det var jo lurt for å skjule dorullene. Fin! Og Blir det "fat" og brikke med stemorsblomst også ja :))

    SvarSlett